Klacht: Aangereden op 27 maart 2016

op 29 mei 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben aangereden door een buschauffeur in Amsterdam. Mijn rol hierin was dat ik het verkeer tegen hield vanwegen groot verkeer wat in kleine straten moest keren. Ik ben niet direct naar de politie gestapt maar heb daar netjes melding van gemaakt bij connexxion zelf. Ik werd netjes te woord gestaan en zou met 2 weken iets terug horen. Toen ik niets te horen kreeg na een maand heb ik zelf nog maar een keer gebeld en gevraagd wat de voortgang was. De reactie van de mevrouw was dat er niks bij hun bekend was maar wel schokkend om te horen dus nogmaals invoeren. Ik zou voor 10 mei 2016 iets te horen krijg want dit was niet normaal. Vol verwachting tot 10 mei. Nu is het 29 mei en ik heb nog steeds niks vernomen. Ik wilde niet naar de politie stappen maar er word mij geen alternatief geboden. Ik wilde het netjes oplossen en een excuus had afdoende geweest.

Niks

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 30 mei 2016 om 08:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion OV Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Richard1985