Klacht: aangenomen bij dirk

op 30 januari 2014 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik ben dus 2 weken geleden aangenomen bij dirk van den broek te delft. Het duurde een week voordat ik mocht werken omdat ze mijn shirt nog moesten bestellen, heb ik eenmaal dat shirt, krijg ik een bericht (1 dag van e voren) dat ik de dag erna ingeroosterd sta. toen ben ik daar naar toe gegaan en ik stond er maar een beetje hopeloos bij, niemand zei wat tegen me of hielp me. ik had totaal geen ideee wat ik moest doen. toen werd er gezegt ”ga het vers maar spiegelen” dus ik reageerde met ”hoe moet dat?” en ik kreeg de reactie ”gewoon alles een beetje netjes in t vak pleuren joh” en toen ik ”dat” gedaan had, liep ik naar iemand anders toe om te vragen wat ik nog meer kon doen en kreeg ik een onduidelijk antwoord. Ik voelde me totaal niet op mn gemak. De (buitenlandse) jongens die daar werkten maakten rare opmerkingen tegen en maakten rare gebaren naar me. Einde van de avond kon ik eindelijk naar huis, eenmaal thuis zag ik dat ik dat ik mn contract nog niet ingeleverd had, er was ook niet naar gevraagd. Terwijl ik helemaal niet in hun dienst ben zonder dat zei een contract van mij hebben. Vanavond moet ik weer, maar omdat ik mijn contract nog niet heb ingeleverd ben ik niet bij hun in dienst en kan ik toch gewoon niet meer terug komen? want wil daar echt niet meer naar toe.

Nou ik wil er niet meer werken, maar ik wil wel het geld want heb toch 3 uur gewerkt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naomidaya_