Klacht: Aandoening niet gesignaleerd

op 06 juni 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Voorheen was ik vaste klant. In 2016 is mij een nieuwe bril aangemeten. Afgelopen oktober ben ik naar de oogarts gegaan, zonder enige aanleiding, puur om te kijken of het allemaal wel klopt. Helaas werd er het volgende vastgesteld: terriens marginale degeneratie met pseudopterygium. Der oogarts stelde vast dat het zichtbare gedeelte er al jaren zit waarvan ik dacht dat het een soort snotje was. Vanmiddag ben ik even naar de winkel in Tiel geweest om eens te overleggen. Nou, pats boem, men schoot in de modus acute verdediging. Want het was niet zichtbaar anders stond het wel vermeld.
Ik voel me tekort gedaan en onjuist behandeld.

Nu even niet!

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 07 juni 2018 om 09:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Vos,

Wij hebben uw opmerking in goede orde ontvangen.

Helaas zijn wij geen oogartsen en kunnen wij niet alles constateren. De oogarts kijkt veel verder in het oog dan de opticien.

Uiteraard hadden wij u doorgestuurd naar de oogarts in 2016 als wij iets afwijkends hadden geconstateerd.

Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag via onze klantenservice die te bereiken is via [email protected]

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door mozes36