Klacht: Aanbiedingen (stunts) zéér groot gepromoot, zéér klein ingekocht

op 28 mei 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Dirk van de Broek is bijzonder goed in reclame maken via verschillende kanalen: LG Smart TV 55 inch (€399,99 ipv €475,00), Inventium airco (€169,99 ipv €299,00).
Dan sta je 7:45u voor de winkel (blijkt deze gewoon open te zijn). Zowel bij de winkel zelf als via Google-openingstijden zijn de aangepaste openingstijden (vanaf 7u) niét aangepast.
Beide aanbiedingen zijn dan al op om te pakken.
Mensen verwachten o.b.v. de promotie die Dirk maakt dat de stunt-aanbiedingen 3 dagen beschikbaar zijn, terwijl de aanbiedingen nog VÓÓR DE REGULIERE OPENINGSTIJD VAN DE ÉÉRSTE AANBIEDINGSDAG zijn uitverkocht.
Hoeveel mensen zullen er dus nog na mij voor niets komen en geïrriteerd weg gaan.
En dit is niet een uitzondering, dit is meer regel dan niet!
Hoevaak ik voor de openingstijd aanwezig ben geweest (net als meerdere mensen) en bij openingen, er max 10 producten gestald staan voor verkoop, echt belachelijk!

Wanneer Dirk van de broek stopt met uitgebreid reclame maken (waarbij zij weten dat er veel mensen op af komen én dus veel nee-verkoop) óf wellicht beter: veel ruimer inkopen, meer voorraad in de winkel zetten én wanneer een aanbieding 3 dagen duurt, gezorgd wordt dat er ook DRIE dagen nieuwe bevoorrading is!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mischadevries