Mijn Klacht:
ik wilde vanmiddag mijn abonnement verlengen bij vodafone, via “my vodafone” kwam ik op een pagina waar stond dat de galaxy 6 edge aangeboden wordt voor 52 euro per maand en een toestelprijs heeft van 0 euro.
volgens de telefonische verkoper kan ik geen gebruik maken van deze aanbieding en moet ik voor het toestel 129,23 euro betalen.. de prijs zoals op de site stond klopte niet volgens medewerker..als jarenlange trouwe klant voel in mij besodemieterd, medewerker gaf wel als tip om hierover een klacht te schrijven..
printscreen van aanbieding meegestuurd..
Gewenste Oplossing:
ik zou alsnog gebruik willen maken van gedane aanbod,,

