Klacht: Aanbieding

op 19 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Afgelopen week ontving ik van Basic Fit als oud fitnesser (ik ben normaliter van oktober t/m maart lid) de volgende aanbieding als ik mij nu aanmeld:
– gratis sporten in september
– gratis inschrijving
– gratis sporttas
Ik voelde wel voor dit aanbod en begaf mij naar Basuc Fit Assen
Daar aangekomen werd mij verteld dat gratis inschrijving ad ca € 40,– alleen gold als ik een jasrabonnement zou nemen. In de mail die ik ontving staat dut niet vermeld. Dus ik maakte bezwaar, maar kreeg nul op mijn rekest.
Vervolgens heb ik maar een mail naar het bedrijf Basic Fit gestuurd.
En daarop kreeg/krijg ik geen antwoord. Ik ben hier verbokgen over en kan tit geen andere conclusie komen dan dat Basic Fit hasr aanbod aan mij geen gestand doet.

Aks Basic Fit hasr aanbod aan mij nakomt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 augustus 2016 om 14:11 geantwoord

Beste Bram,

Bedankt voor je bericht.

Graag ontvang ik de volledige email die jij hebt ontvangen van ons zodat ik dit kan nakijken voor je.

Jij kunt dit sturen naar social@basic-fit.com.

Op onze website kun jij onze promotie bekijken, daar staat ook vermeld dat de inschrijfkosten alleen gratis zijn voor de jaarlidmaatschappen.

Als jij kiest voor het Flex lidmaatschap komen daar inschrijfkosten bij van €40.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Bram1954