Klacht: aanbieden pakket en ophalen in Rijen

op 20 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Deze week is mij een pakket aangeboden maar ik ben niet tevreden over de manier waarop UPS daar mee omgaat.
Donderdag middag ontving ik een verzendbericht per mail.
UPS verzendbericht, trackingnummer 1Z03R41A6896324697.
Vanwege de vakantieperiode werk ik niet dagelijks op kantoor, dus heb ik deze mail vrijdag rond de middag pas gelezen. Toen was UPS al langs geweest.
Op zich is dat natuurlijk mijn probleem, maar opmerkelijk is dat er geen tweede poging wordt gedaan om het pakket aan te bieden.
Er wordt een brief gepost met de mededeling dat ik het maar op moet gaan halen in een verderop gelegen dorp. Een kleine 10 kilometer verderop. Dan had ik het net zo goed bij de leverancier kunnen halen.

Gewenste Oplossing:

2e keer aanbieden of in ieder geval de ruimte laten dat ik op per mail iets kan wijzigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ceesbeerens@planet.nl