Klacht: Aanbetaling kwijt door annuleren boeking

op 30 mei 2020 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We moeten 50% betalen van de boeking bij bosrijk ondanks we 3 maanden van te voren aangeven te willen annuleren ivm de eenzijdig gewijzigde van de voorwaarden door de coronacrisis. Onterecht omdat we niet herinformeerd zijn van deze wijzigingen en we er zelf achter komen op internet.

Gewoon te schandalig

Gewenste Oplossing:

Als de volledige aanbetaling van 600 euro wordt terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze-eftelingfan1