Klacht: Aanbetaling

op 21 april 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een douchebak, wand en deur gekocht bij Brugman in Zwolle, inclusief de demontage van mijn oude douche en montage van de nieuwe spullen voor totaal 1400 euro. Nu gaat Brugman de artikelen leveren op 26 mei as en wil op 31 mei as de demontage en montage doen. Ik moet alleen wel op 26 mei de 1400 euro totaal afrekenen bij de levering van de spullen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan en heb een aangetekende brief verzonden waarin ik aangeef 15% vooruit te willen betalen. Ze reageren hier niet op.

Ik ben tevreden als ik bij levering van de spullen 15% aanbetaling doe en niet het volledige bedrag in 1 x moet betalen. Daarnaast heb ik liever dat alles in 1 dag gebeurt, dus leveren en plaatsen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 april 2017 om 09:12 geantwoord

Beste mevrouw Baetsen,

Vervelend om te lezen dat het een en ander niet verloopt zoals u wenst. Onze excuses hiervoor.
Ik heb uw order er bij gepakt en zie dat mijn collega van de planning met u heeft afgesproken dat het bedrag bij aflevering wordt betaald aan onze chauffeur.
Wat betreft de montage op dezelfde dag is vaak niet mogelijk omdat pas 2 dagen van te voren bekend is welk dagdeel er geleverd gaat worden. Uiteraard zijn er dan ook nog werkzaamheden die niet in 1 dag uitgevoerd kunnen worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 26 april 2017 om 12:18 geantwoord

Ik wil van u weten wat HET bedrag is..... De heer Van Meeteren weigert mij een gedetailleerde offerte te verstrekken!

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

3 maanden geleden - Beste mevrouw Baetsen, Mijn excuses maar wat betreft prijzen en prijsafspraken kan ik u niet verder helpen. Als webcaremedewerker heb ik tot een bepaalde hoogte inzicht in dossiers. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht rejoba

3 maanden geleden - Wat een slechte service. Maar ja, het is Brugman.....

Alle klachten die gemeld zijn door rejoba