Klacht: aan vraag van producten

op 20 juni 2017 over ING in de categorie Banken

moeder is in maart overleden pas geblokt(wisten we) in de weer met de gevraagde formulieren akte,aanvraag en over evt testament oke binnen 5 werkdgn is het binnen nee dus 1 week 2wkn niks weer gebeld nee dat kan niet want vader moest toestemming geven(kon dat de vorige niet zeggen)weet ik ook niet, ondertussen komt goed binnen 5 werkdgn moet het er zijn en naar het postkantoor toe vader ook mee(89 en in een rolstoel) dat kan hier niet je moet naar Geldrop toe.Ondertussen nog weer gebeld wat we toch echt allemaal nodig hebben blijkt dat de vorige pers,weer wat vergeet te melden 12 mei op naar Geldrop met hopen wij alle papieren bij ons te hebben incl. vader alles ingevuld en getekend en ja hoor binnen 5 werkdgn is alles binnen.begin juni maar weer eens gebeld waar blijft het overschrijf kaarten niet aangevraagd(terwijl het in Geldrop gebeurt is) vader moet telefonisch zich legitimeren oke binnen 5 werkdgn zijn de overschrijf kaarten er 13 juni mijn zus pasje is er incl. code nou dan komt de mijne ook zo(dacht ik) ondertussen sturen ze geen overschrijf kaarten maar een sjabloon oke niet om gevraagd 20 juni maar weer eens gebeld de overschrijf kaarten o de oude met moeders naam is niet geblokkeerd dus nieuwe kan nog niet ga ik regelen en binnen 5 werkdgn kunt u ze verwachten(hoop ik) ik vraag naar mijn pasje en wat denk je er is geen pasje aangevraagd voor u(ben ondertussen op het postkantoor geweest en stond aangemeld als gemachtigde) alleen mijn pasje ontbreekt dus ik ben al va.12 mei proberen een pasje aan te vragen met telkens weer een ander antwoord ondertussen stijgt mijn bloeddruk ing je moet bij jullie heel veel geduld hebben als je iets nodig hebt of het ligt aan mij.maar goed we wachten vol spanning af of mijn pasje incl. code er nu wel binnen 5 werkdgn is.

als ik al mijn spullen onderhand heb en ing zich aan zijn belofte houd en duidelijk en eerlijk zijn naar de klant toe.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste mevrouw v. Eersel, Ik ben blij dat ik u telefonisch heb gesproken en we samen alle aanvragen hebben kunnen controleren en tot de conclusie zijn gekomen dat het nu allemaal goed gaat verlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 juni 2017 om 18:44 geantwoord

Beste mevrouw v. Eersel,

Omdat we uw klacht inmiddels samen hebben besproken in een telefoongesprek, sluit ik nu deze klacht. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan nemen we het graag nog eens met u door. Neem dan contact op.

Nogmaals onze excuses dat het zo moeizaam verlopen is.

Vriendelijke groet,
Hilde
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door p.eersel