Klacht: Aan ons lot overgelaten in een rolstoel.

op 03 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vluchtnummer: HV5750 / Boekingsnummer: DC3QXA
De vlucht had 4 uur vertraging, waardoor wij aan ons lot zijn overgelaten. Ik was niet in de mogelijkheid om uit mijn rolstoel te kunnen en niemand kon mij verplaatsen. Ook was ik ziek en kon mijn medicijnen niet innemen omdat ik geen water had. Wij hebben tijdens het wachten niemand van Transavia gezien of gesproken. Door dit alles ben ik zieker uit het vliegtuig gekomen. Als vaste klant van jullie ben ik erg in jullie teleurgesteld en verwacht ik dat jullie mij ergens in tegemoet gaan komen. Mijn latere reactie is i.v.m. met mijn ziek zijn en hierdoor niet eerder te hebben kunnen reageren.

Gewenste Oplossing:

Als jullie mij tegemoet gaan komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sitti