Klacht: Aan mijn verwachting voldaan.

op 12 september 2018 over ING in de categorie Banken

Normaal geef ik zelden een reactie op graaiers, omdat ik geen fatsoen verwacht aan de top zeker niet bij een bank. Na wat er eerder al gebeurt is.
Nu is zelfs een eed gezworen het maakt niet uit het geld ligt immers voor het oprapen en je elkaar toch wat als je in de top zit. Gezellig is het natuurlijk wel in zo,n gelijkgestemde groep. Allemaal je eigen declaratie kaart. Ik stop maar en hoop dat het voltallig bestuur en de raad van Commissarissen de bak in draait, maar dat zal niet gebeuren in dit
land van net geklede dieven.

Een beetje fatsoen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Aan de hand van feedback kunnen we onze diensten en producten continue blijven verbeteren. Ik wens je een hele fijne dag toe! Groet, Anita ING Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 september 2018 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag,

Ik zie dat de klacht op dit moment nog de status 'in behandeling' heeft. Mijn collega Anita heeft jouw feedback in ontvangst genomen en doorgegeven. Om die reden zal ik nu de klacht via dit kanaal gaan sluiten.

Een mooie dag toegewenst.

Groeten,
Sabrina