Klacht: Aan mij adres word niet meer geleverd

op 10 oktober 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Al jaren klant bij hm nog nooit geen problemen gehad kon zelfs onder acceptgiro bestellen alles netjes betaald ineens kon dit niet meer al eerder over gemaild nooit geen duidelijk antwoord op gehad dan moest ik ze maar eens even bellen nu waren er in de winkels items die ik graag wilde hebben uitverkocht maar wel nog te bestellen online bestelling geplaatst onder rembours ook zo belachelijk niet onder ideal kan betalen en dus nu verplicht ben 6 euro extra te betalen kijk in me bestelling bestelling weg en een artikel uitverkocht gemaild word net terug gebeld ja mevr er zijn meerdere accounts aangemaakt op u adres wij leveren niet meer ook niet onder rembours nog nooit is er met mij contact op genomen klopt hier iets wel controleren dus blijkbaar ook niet of iemand wel op het adres woont hun fout op mij eerdere mail nooit geantwoord dus nu krijg ik pas een keer omdat ik zelf mail waar me bestelling blijft te horen dat nu me adres geblokkeerd is terwijl hun dus wel groen licht geven voor accounts die schijnbaar zo maar kunnen worden aangemaakt maar de officiële bewoner word nooit ingelicht gebeld of gemaild ik ben wel goed om me geld in de winkels uit te geven maar thuis bezorgen tot zelfs onder rembours nee echt te schandalig voor woorden

Ik ben pas tevreden Waneer ik mij bestelde artikelen als nog ontvang !! met mijn account waar ik al jaren klant mee ben en gewoon kan bestellen zoals als voor heen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:37 geantwoord

Vanuit de H&M klantenservice hebben wij contact opgenomen met de klant. We hebben samen bekeken wat precies de situatie is en vervolgens zijn we samen tot een oplossing gekomen.
Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com