Klacht: aan koop bij Dhdate

op 17 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sorry ik heb onlangs een een aankoop gedaan bij Dhgate. Ik heb moeten een storting overmaken aan julli vn 39.06 euro. Dat op rekening NL51 ABNA 0565668625. met ref: 481-4792-0240-18831. Maar er is iets gebeurd waar ik niks kan aan doen er is een vergissing gebeurd dat ik een bericht ontvang van Dhgate te dat die aankoop zou opgezegd zijn .ik moet per ongeluk op iets geduwd hebben die niet klopt. maar die storting is toch doorgegaan.. wat gaat er nu gebeuren. Normaal mag die aankoop doorgaan.

Gewenste Oplossing:

Zou jullie mij daarvan op de hooge kunnen brengen of stoten jullie dat geld terug. Normaal mag die aankoop doorgaan.

Dank voor jullie begrip
Ledure Marc
Leduredecraene@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Marc Ledure,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

De betaling die in ons systeem staat is aangekomen bij de merchant. Deze zou u vervolgens met de goederen moeten hebben voorzien. Mocht dit niet zo zijn dan raad ik u aan contact op te nemen met de merchant omdat deze over de goederen met betrekking tot de betaling gaat.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marc .L