Mijn Klacht:
Ben al 15 jaar klant laatste maanden word er niet goed opgelet of ze rekenen 2art als een stuks heb gehad kortingen word niet berekend
je moet echt je bon nakijken laatste tijd veel last van gehad.
Gewenste Oplossing:
Als je echt goed behandelt word . ik weet waar ik het over heb ik heb dit werk jaren gedaan.

