Klacht: Aan het hoofdkantoor.

op 09 november 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Op 4 nov zelf maar gebeld naar het hoofdkantoor. En laten weten dat ik het niet netjes vind dat ze mijn vorige bericht negeerde en mails. Ook was mij gezegd dat de manager mij zou bellen. Dat heeft hij gedaan 2 keer in 2 min tijd toen ik niet bereikbaar was. En later heeft hij een mail gestuurd met zijn excuses. Waar ik twee keer op terug gereageerd heb zonder nog een reactie terug te krijgen. En ik zeer sceptisch ben of hij het wel zelf geschreven heeft?! Wat ik ook in mijn reacties terug heb aangegeven.

Maar dat was niet de afspraak het zou telefonisch gaan., Dus nee ben nog steeds niet tevreden. En ook niet over hoe dit is afgehandeld. Vind het ronduit klantonvriendelijk onbeschoft respectloos om (ex) klanten te negeren. Mij zegt dat dat mijn gevoel er niet toe doet. En je als (ex) klant geen waarde bij hun hebt,

Ik ben volledig klaar met Specsavers, mijn brillenwinkel zal het nooit meer worden. Want ik laat mij niet langer dan een maand zo behandelen. De mensen die bij Specsavers moeten zich kapot schamen en af vragen waar hun normen en waarden zijn. En als je afspraak maakt je daar aan houdt en ook als je een belofte doet. Specsavers heeft als ik op deze site zo lees nog heleboel te leren!!!

Ging over Vlaardingen voorval.

Dat de beloofde afspraak na gekomen wordt. En ophouden mij als (ex) klant als stuk oud vuil te behandelen bewust expres mijn berichten negeren.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Merde Merde