Klacht: Mijn stofzuiger is binnen 4 jaar kapot!!!

RenateJoost op 20 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 16 april 2013
Reactie van het bedrijf:

Philips Webcare heeft op 20 maart 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Bedrijf Philips
Categorie Electronica Merken
Status Opgelost
Datum 20 maart 2013

Een consument meldt dat zijn Philips-stofzuiger na vier jaar gebruik defect is. Ondanks het vervangen van de filter en andere onderdelen, blijft de zuigkracht afnemen tijdens het gebruik en kan het apparaat niet goed functioneren. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Mijn stofzuiger is al kapot!
als ik aan het stofzuigen ben neemt de zuigkracht af en gaat niet meer omhoog.
ik moet hem dan uitzetten en daarna weer aan maar helaas hij blijft het zelfde doen.
we hebben de filter en alles vervangen en nog doet de stofzuiger het niet.

Gewenste Oplossing:

maken of een nieuwe op hun kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Philips

Heeft op 16 april 2013 om 17:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 20 maart 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM