In 2008 heb ik een Philips Ecomoods lamp aangeschaft voor 129 euro. De reclameteksten waren veelbelovend:
Bespaar energie en geld:
Energiebesparing tot wel 80%
Stevig en betrouwbaar
Extra lange levensduur
Ik heb de lichtbron al een keer moeten vervangen a 20 euro en nu na... Lees meer
L.S. Ik heb een espresso apparaat twv ca 1.000 euro op 1/12/2010 gekocht (Saeco, Esprelia, HD8854/01). Afgelopen Januari breekt het bovenste binnenscharnier compleet af. Ik stuur het apparaat ter reparatie op. Gezien het type defect geef ik bij de aanmelding... Lees meer
onlangs had ons koffiezet apparaat het begeven na jarenlang goed te hebben gewerkt ( een phillips cucina) perfect apparaat,
dus we besloten om weer een type te nemen wat ongeveer het zelfde werkte van philips en ja hoor hij was er... Lees meer
Apparaat is "gerepareerd" terug gekomen maar werkt nog steeds niet.
Weer terug gestuurd naar Philips. Lees meer
Van de mengkom van dit apparaat is een draaiend onderdeel gebarsten. Het betreft een knop aan de onderkant. Er zit geen garantie meer op het apparaat.
Ik heb Philips-klantenservice telefonisch gevraagd naar de mogelijkheid dit onderdeel te bestellen. De medewerkster deelde... Lees meer
Ik scheer mezelf al 30 jaar met Philips scheerapparaten en naar alle tevredenheid. Ik koop altijd de duurdere versies van de scheerapparaten en ik doe altijd zeker een jaar met nieuwe scheermesjes. ( Ik bezit nu de HQ8270)
Nu heb ik... Lees meer
Er komt water aan de onderkant van mijn senseo de hele aanrecht ligt vol water, Met v g Sonja franssen Lees meer
goeden dag
Wij hebben onze tv aangesloten via een media box van UPC, nu wilde wij opnemen via de tv en externe harde schijf, de harde schijf is geformatteerd via de tv en hij accepteert hem, geeft aan dat hij aanwezig... Lees meer
17 januari JL hebben wij besloten om na jarenlang Senseo gebruik, eens een grote invesering te doen en een Saeco Intuita HD8750 aan te schaffen. En let wel, dit is voor ons echt een grote invesering! Na 3 weken gaf... Lees meer
Ik heb op 20-1-2014 dit apperaat gekocht inharderwijk bij marskramer.De winkel ging weg dus kregen korting , was mooi meegenomen want mijn oude had het begeven na dik 10 jaar,We kochten een iets luxe , maar naar drie weken deed... Lees meer