Op 8 november 2013, heb ik voor 47,93 euro spulletjes gekocht bij Ikea Hengelo. Dit doe ik vaker en met veel plezier. Bij de pinbetaling ging het echter mis, door een storing van jullie pinapparaat. dus ik moest een 2e... Lees meer
WIJ HEBBEN 23-03-2010 2 ALVROS 2-MJUK ZW BANKEN GEKOCHT op 20-9-2011 is er iemand komen kijken en zei dat wij het met opkloppen op konden lossen. Maar het word toch erger wij zijn 67 en 68 jaar en staan elke... Lees meer
Vroeg aan mannelijke personeels lid over de spullen die ik wilde kopen. Hij vertelde me dat hij dit niet ging verkopen aan mij want dan zou ik binnen een week weer op de stoep staan om een nieuwe koelkast te... Lees meer
In 2008 een matras Hasselback gekocht bij Ikea. Nu, 5 jaar later ontstaan er kuilen in t matras en rollen we naar elkaar toe. Ik heb per internet een klacht ingediend en aanspraak gemaak op de garantie. N 5 dagen... Lees meer
Op de kamer van ons zoontje van bijna 3 hebben we zowel de hangende wolkenlamp als het staande wolkenlampje. Dit staande lampje staat bij zijn bed. De kap van dit lampje zit op 4 punten vast aan het onderstel, door... Lees meer
Beste Ikea Amsterdam,
Vrijdag 27 december heb ik uw vestiging bezocht. Omgeroepen werd dat er op de stoffen banken 10% ikea family voordeel gegeven werd. Na het bekijken van de tidafors bank, besloot ik de bank te bestellen. Dit bleek volgens... Lees meer
Naar Ikea Haarlem gegaan omdat we van onze 2 Rationell LED balken 60 cm beide montagestrips kwijt geraakt zijn.
20 minuten moeten wachten bij de Klantenservice, niet na te bestellen.
Ook nergens in het pand aanwezig.
Kan ze dus eigenlijk gewoon weggooien. Lees meer
Wij hebben 6 jaar geleden een keuken, waaronder ook een sundvik uitrekbare mengkraan gekocht,garantie op de kraan is 10 jaar.
Al die tijd hebben we af en toe plasjes water in de keukenkast. we hebben naar van alles gekeken : boiler... Lees meer
De banken 2x een 3 zits bank, de stof in het midden wordt heel lelijk en de bank zakt door in het midden! De stof pluist/ pillt.. Lees meer
Ik heb vanmiddag deze lamp gekocht. Vond hem erg mooi hangen in uw zaak. Eenmaal thuis begon ik deze lamp in elkaar te zetten, niet wetende dat dit zeer ingewikkeld is, en dat met drie personen moet doen, anders krijg... Lees meer