Zit ik na de afwas rustig op de bank schrik ik me rot van een gigantische klap. Doe mijn keukenkastje open en komt een waterval aan glas naar beneden. Is het glas in de kast uit elkaar geklapt mijn... Lees meer
Wij hebben een bank bestel. Deze zou vrijdag bezorgd worden daarvoor speciaal vrij gevraagd op werk. Maar de avond van te voren kreeg ik een bericht dat een product niet op voorraad was.. hij zou pas 27 maart komen de... Lees meer
Tijdens het eten kwam er een grote barst in het bord. Na het eten het bord weggezet waarna deze nog verder barstte terwijl er niemand aan zat. Een tweede bord een week eerder al gebroken daar brak het binnenste deel... Lees meer
Helaas ben ik enorm teleurgesteld in de service en communicatie van Ikea, was beter gewend. heb dit ook gemaild naar Ikea. Op 3 maart heb ik een grote order geplaatst in de vestiging en ruim 2.000 EUR uitgegeven. Omdat een... Lees meer
Ik heb op 03 maart een kast besteld bij Ikea voor € 526,00. Afspraak gemaakt voor levering op 08 maart. Bedrag meteen afgeschreven. 6 maart krijg ik telefoontje dat de kast niet leverbaar is en dat het een week... Lees meer
Hi,
Ik heb mijn pa zo gek gekregen om langs de Ikea te gaan voor 2 Ribba fotolijsten van 61x91. Kosten 35,90. Nu kost het mij 15 euro om dit te laten klaar leggen, wat echt belachelijk is iemand van de... Lees meer
Werklui die op uurbasis bij me werken gingen vanochtend 3 bedden en een bank voor me ophalen. Ik heb alles besteld en klaar laten zetten. En aangegeven vanochtend vanaf 10 uur op te halen in de parkeergarage van de winkel.... Lees meer
Vandaag in Ikea Haarlem wilde ik twee woon assecoires kopen. Eenmaal bij de kassa zag ik zat er geen prijskaartjes aan hingen en vroeg ik een medewerker om hulp. Eerst kreeg ik te horen dat ik het zelf maar moest... Lees meer
Ik heb na mijn ijsje de skubb opbergtas laten staan €9,99 art 40290366
Na verschillende opties te hebben genomen en 4 keer minstens te hebben gebeld naar Heerlen. Heb ik niemand aan de lijn gekregen.
Schande!! Wat een slechte service
Ik... Lees meer
Ik zit nu eindelijk koffie te drinken na 20 min te wachten 8 machines 1 werkend. Bizar. Eten koud . Wat een belachelijke situatie voor zon groot bedrijf. Voor mij nooit meer Lees meer