Ik ben echter niet tevreden over de communicatie betreft het leveren van producten. Er wordt gezegd dat er 30 min voor bezorging wordt gebeld. Echter is dit niet zo in de praktijk. Bezorgers staan opeens voor de deur of je... Lees meer
Voor de tweede keer dat de broodjes van de hotdog zo droog zijn dat ze uit elkaar vallen.
Kon die van de kids weggooien Lees meer
Dag,
vandaag krijgen wij een pakket binnen en hebben dat in goede orde ontvangen, dat voorop gesteld. Ik was wel mijn verbazing voorbij en werd zelfs boos om de hoeveelheid plastic die hiermee verzonden wordt. Ik denk dan: dat kan duurzamer... Lees meer
Vanmorgen ordernr 1014153174 afgeleverd op Wilhelminaplantsoen in Bussum. Betaald voor goederen daadwerkelijk bovengebracht waren.
Niet geleverd werd aanrechtblad. Reden kon niet in de lift. Bij aankoop werd toegezegd dat tM 3 hoog alles bezorgd kon worden. Het Trappenhuis is ruim.
Ik kreeg... Lees meer
We stonden zelf ook in de rij van 10 meter lang, ik luisterde mee van meneer die 2 ijsjes graag wilde, echter de totaal 5 personen Ikea personeel deed moeilijk, er was maar 1 kassa beschikbaar, graag signaal sturing geven,... Lees meer
Tijdens een bezoek aan jullie locatie in Utrecht heb ik een bijzonder koffie besteld bij de speciale koffiecorner. Ik dacht een goed latte machiato met gebak te hebben. Niets bleek minder waar.
Vies glas en toebehoren -- lauwe waterige koffie... Lees meer
Ik heb een bestelling (1018461964) geplaatst bij IKEA met vijf kleine artikelen maar er werden enkel vier geleverd. Artikel 802.334.30 ontbreekt echter. De geleverde artikelen waren trouwens wel in een onnodige grote doos verpakt (60x40x40cm) met heel veel plastic... Lees meer
Vorige week een Ikea strandmon-fauteuil gekregen voor mijn verjaardag en de chemische geur in dit meubelstuk is niet te verdragen! Het meubelstuk kan niet eens in mijnbuurt staan, ik krijg er hoofdpijn van en andere allergische reacties! Ik heb... Lees meer
Aan de kassa hoor ik dat mijn oude kaart vervangen moet worden en dat kan ik alleen online aanvragen.
Online geeft aan dat ze geen plastic kaarten meer maken. Lees meer
Ik probeer al dagen achtereen contact te krijgen met een service medewerker via de telefoon. Vandaag ook al weer 10 minuten het zelfde muziekje. Lees meer