Vandaag rond 14u hebben we wat spullen gekocht bij de Ikea van Wilrijk.
Ik en mijn moeder stonden onze artikellen te scannen en kregen een vreemde melding bij een spiegel die we van de koopjeshoek hadden gekocht. Ik keek de vrouw... Lees meer
10 maart 2016 hebben wij hoekbank kivik leer van ikea ontvangen. Nu amper 2 jaar later zijn de kussens ingezakt wat het zitcomfort danig beperkt. Klacht hierover bij ikea neergelegd maar volgens een consulent is dit normale slijtage dus jammer... Lees meer
De terrastegels van Ikea liggen nog geen jaar in de tuin en zijn nu al grotendeels volledig versleten. Het is jammer dat ik er hier geen foto van kan plaatsen. De meeste delen zijn volledig weggesleten waardoor het blanke hout... Lees meer
Op 27-01-2019 koop ik een afzuigkap artikelnummer 50389140. Deze blijkt al snel na aankoop kuren te vertonen, 2 maal op het lichtknopje drukken voor dat hij het doet, het niet aanslaan van de afzuiging pas na herhaaldelijk aan en uitzetten... Lees meer
Wij hebben 17 januari online een kast besteld waar wij vervolgens nog iets aan de bezorging wilden toevoegen. Gebeld met Ikea, we moesten bestelling annuleren en de hele bestelling opnieuw doen. Dus wij hebben 2 keer betaald met creditcard. Binnen... Lees meer
We hebben een IKEA Skinande vaatwasser met een deurpaneel en een Vaglig verbindingsrail, beide eveneens van IKEA. De vaatwasser staat met de bovenzijde strak tegen de onderzijde van het aanrechtblad. Als het deurpaneel m.b.v. de Vaglig set op de vaatwasser... Lees meer
In september 2018 hebben wij een EKTORP hoekbank aangeschaft, na 2 maanden gingen alle zitvlakken pluizen en pillen.. na 3 maanden ging onze bank kapot en kwam er een reperateur die onze bank weer gemaakt had, ik gaf hierbij ook... Lees meer
Zowel gisteren als vandaag probeer ik ikea te bereiken maar wordt de telefoon niet beantwoord. Ik heb drie maal tot een half uur in de wachtmodus gestaan. Een enkel geval kreeg ik daarna een in gesprek toon. Dit is om... Lees meer
Mijn dochter heeft een keuken bij u gekocht,
Mijn man is timmerman en heeft al mega veel keukens geplaatst.
dus de keuken van Ikea ging hij uiteraard zelf plaatsen. Wat scherts zijn verbazing er zit geen stel ruimte achter de keuken. Dus... Lees meer
Wij als gezin gaan mag ik wel zeggen met regelmaat naar Ikea , en moet zeggen altijd naar zeer tevreden . Na altijd de vestiging in Utrecht bezocht te hebben werden wij getipt om ook zeker de vestiging in Amersfoort... Lees meer