Mijn Klacht:
Boodschappen besteld. Bevestigingsmail gehad dat ze tussen 19:00 en 21:00 bezorgd zouden worden, maar er zijn geen boodschappen gekomen! Ook geen mail of sms met een reden! Dit is heel vervelend. Wat verder erg vervelend is, is dat je op de site van AH geen informatie kan vinden over het indienen van klachten, terwijl dit volgens mij wel verplichte informatie is.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik niet zelf naar de winkel hoef, en op tijd mijn boodschappen krijg. Omdat dit op dit moment niet meer kan, is het wenselijk om dat financieel gecompenseerd wordt.

