Mijn Klacht:
Mijn boodschappen zouden tussen 20.30 en 22.30 uur geleverd worden. Ik heb vanmiddag nog een mail gekregen dat vanwege een IT storing de diepvriesproducten er niet bij zouden zitten, maar er is dus helemaal niets gekomen.
Geprobeerd de klantenservice te bereiken, via app zijn ze al weg en telefonisch krijg ik te horen dat het drukker is dan gewoonlijk en wordt de verbinding vervolgens verbroken.
Gewenste Oplossing:
Als mijn boodschappen morgenochtend bezorgd worden.

