Mijn Klacht:
Capsules perforeren niet of slecht. Bij goede capsules staat de afdekkingsfolie bol ipv van vlak of hol. Meer koffie of lucht toevoegen graag!!!!
Geldt trouwens voor meerdere merken, en dan bedoel ik de duurdere merken. Ik heb er al verschillende teruggebracht bij de klantenservice. Tot nu werken alleen Nespresso, l’Or en Starbucks fatsoenlijk. Bijzonder vreemd dat ze je alleen het geld teruggeven, maar er verder helemaal niks mee doen. Hetzelfde verhaal als ik weer eens in de rij bij de klantenservice sta, omdat de Bonusprijs (wijn) bij de kassa’s onjuist is ingevoerd. Krijg mijn geld terug, maar dacht je nu dat ze dit doorgeven of noteren. Twee dagen later precies hetzelfde verhaal. Vooral steevast de bon vragen en goed controleren.
Gewenste Oplossing:
Meer koffie of lucht toevoegen graag, zodat de afdekfolie bol en goed onder spanning staat!!!!

