Mijn Klacht:
Bij het filiaal in de wijkerbaan wordt erg slecht bijgevuld de laatste tijd het is een erg rommelige winkel geworden waar de karren in de paden staan ik weet niet of er een nieuwe bedrijfsleider is maar het was altijd een fijne zaak ik ga hier niet graag meer naar toe
Gewenste Oplossing:
Als de schappen weer goed worden bijgevuld en er weer georganiseerd wordt op de werkvloer

