Mijn Klacht:
Als je op zaterdagochtend om 8 uur net voor je werk nog wat boodschappen wil halen, wordt je voor de zoveelste keer geconfronteerd met een rij voor de kassa tot halverwege de winkel. Maar 1 kassa open. Ja, je kunt dan wel naar de zelf-scan-kassa. Maar ja… Dat wordt je ook als het ware door de strot geduwd. En als typische nederlander wordt mij niets door de strot geduwd zonder protest. Men MOET gaan pinnen is het credo. Ik had geen tijd meer en heb mijn boodschappen aan een medewerker overhandigd met de mededeling dat ik geen tijd meer had en nooit meer een voet binnen zal zetten. Waar is de service gebleven die Albert Heijn ooit bood? Ver te zoeken in ieder geval. Alternatieven genoeg lijkt me. Het betreft de Albert Heijn in Ridderkerk. Waardeloos!
Gewenste Oplossing:
Daar is het nu te laat voor.


