Mijn Klacht:
Bij mijn bezoek aan filiaal 1495 (Torenstraat Den Haag) moest ik na het scannen en inpakken van mijn boodschappen lang wachten voordat ik kon pinnen. Na een tijdje kwam er een medewerker op mij af die zei dat hij ivm een steekproef 5 artikelen uit mijn tas opnieuw wilde scannen. Toen ik mijn medewerking weigerde heeft hij zelf een artikel uit mijn tas getrokken en dit gescand. Ik vroeg hem vriendelijk doch dringend hiermee op te houden waarna hij er een collega bijriep die beweerde dat medewerking verplicht is. Uiteindelijk heb ik de winkel zonder mijn boodschappen verlaten. Wat is dit voor een klantonvriendelijke praktijk? Ze hadden mij op zijn minst de gelegenheid moeten bieden om mijn boodschappen alsnog te laten scannen bij een bemande kassa.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik excuses krijg en voortaan ongestoord mijn boodschappen kan scannen en betalen.

