Mijn Klacht:
In juli kocht ik een flesje smoothie bij ah. Toen de houdbaarheidsdatum was verstreken heb ik het flesje uit de koelkast gehaald om het te openen, de inhoud weg te gooien en het flesje bij het plastic afval te doen. Door gisting was er druk opgebouwd in het flesje en daardoor ontstond er bij openen een kleine ontploffing waardoor keukenkastjes, vloer, mijn kleren en schoenen onder de smoothie kwamen te zitten. Ik zette het geopende flesje, waar de druk inmiddels af was en het was half leeg, op het aanrecht waar het even later nogmaals met een grote knal ontplofte waardoor mijn plafond en muren onder de smoothie zaten. Het plafond was een half jaar eerder voorzien van een schuurlaag. De door mij ingediende klacht is behandeld door een extern schade bedrijf. Dit bedrijf heeft de klacht afgewezen op basis van het feit dat het product over de houdbaarheidsdatum was. Ik ben van mening dat je een flesje moet kunnen openen om de inhoud weg te gooien. Het schade bedrijf heeft meerdere malen het feit genegeerd dat de tweede explosie ontstond in een geopend, half leeg flesje, waar geen druk meer op stond. Ik wil dat aan dit feit aandacht wordt gegeven
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat albert heijn de kosten met vergoeden voor het opnieuw stucen van het plafond en de muren


