Mijn Klacht:
Ik was stom verbaasd toen ik afgelopen uitzending van Typisch Groesbeek zag op npo 2. Bij het filiaal van ah in Groesbeek op de broodafdeling zag ik dat de twee medewerkers van het filiaal koeken en donutsen stonden in te pakken en alles met hun blote handen zo in de verpakking en wie weet wat zij allemaal daarvoor in hun handen hadden gehad en misschien was er wel iemand naar toilet geweest en niet de handen gewassen? en misschien nog wel ergere dingen. Wel het kwam bij mij en mijn vrouw zeer onhygiënisch over en misschien nog wel bij meerdere mensen. Ik zal dus geen donuts of koek meer kopen bij ah die daar word ingepakt in de bakkerij.
Gewenste Oplossing:
Als er in elk filiaal meer aandacht word gegeven aan hygiéne want nu zeker met het vleeswaren schandaal bij de Jumbo, Aldi en meerder winkelketen moeten wij daar nog maar eens goed naar kijken want als er zoals nu doden bij vallen en vergiftigingen voorkomen dan moeten wij ( ZIJ ) daar maar eens goed over nadenken, over hygiëne op de werkvloer en hoe zorgen wij dat iedere medewerker zich daar aan gaat houden en de keuringsdienst van waren moet er nog dichter op gaan zitten zodat het niet meer KAN voorkomen. En de bron van dat schandaal opdoeken!!


