Mijn Klacht:
Wij waren zaterdag 28-09 in de ah te drieslag.
Wij zijn aan het afrekenen tenminste mijn moeder, dus me moeder zegt netjes koop zegels erbij. Prima dat deed dat meisje en geeft me moeder het geld terug, maar geen zegels. Dus me moeder vraagt mag ik me zegels zegt dat meisje ja zo als ik haar heb geholpen dus de volgende klant. Nou ze is klaar met de volgende klant gooit ze weer haar kassa lade dicht. Dus was al 10 minuten verder. Dus mijn moeder zegt hallo krijg ik nu nog me zegels want sta al ff te wachten zegt ze tegen me moeder. En waarom schreeuw JIJ zo. Ik zo hallo is niet echt klant vriendelijk wat je doet.zegt je kunt ook normaal praten ik zo We staan al eventjes te wachten. Zegt ze dan loop maar naar de service balie op een botte manier. Ja en werk zelf ook in een winkel en zo doe je niet tegen klanten. Nou wij gingen dus naar de service balie ,voor 2 zegeltjes. Wat doet die caissière gaat eerst die andere weer bellen. Weer paar minuten verder, zegt ze eventjes wachten hoor. Moet ze naar die andere caissière om daar de 2 zegeltjes te halen uit haar kassa lade. En nog zeggen heeft u ze wel betaald. Nou sorry hoor en ook nog niet eens met u praten nee alleen jij of je. Nou vind dit niet kunnen hoe ze tegen me moeder praatte en alchelemaal niet waar andere klanten bij stonden. En zo doet alleen het personeel in het weekend daar. Want door de weeks zitten er goede cassieres achter de kassa. Maar voor 2 zegeltjes de klant zo behandelen ik vind het niet normaal. En wilde het toch eventjes melden. Het is gewoon onvriendelijk . Want je spreekt oudere mensen niet aan met jij of je.
Gewenste Oplossing:
Als het personeel wat vriendelijker gaat doen in.het weekend. En niet met jij of je oudere aan spreken

