Mijn Klacht:
Wij wonen in de binnenstad van Arnhem.En zijn echt blij met onze Ah winkel(Rozet,vossenstraat) maar er is een maar; het laden en lossen! Dit gebeurd nl aan de kant waar wij wonen en gaat gepaard met enorm veel herrie! Dit is niet fijn als je nachtdienst hebt gehad,de vroege uren in de ochtend,er word met karren gerammeld,moter vd de vrachtwagen draaid, er word gepraat(hard) gelachen ,soms geschreeuwd..zou daar wat aan gedaan kunnen worden?
Gewenste Oplossing:
Oplossing: minder herrie zou prettig zijn,praten lachen en schreeuwen klinkt als een echo in de bergen.

