Mijn Klacht:
Ik kwam van morgen bij de ah in Brunssum centrum, ik ging afvalzakken voor plastic ophalen, ik had twee strips om zakken te pakken, acht rollen voor mij en acht rollen voor me moeder, maar de medewerkster zij dat ik maar 8 rollen kreeg, en dat ik maar de volgende dag moest terug komen, ik ben zelf zeer slecht ter been, ze was behoorlijk kwaad toen ik zij dat ze die andere zakken ook moest geven, nee kom morgen maar terug zei ze, ik zei dus meteen toen ik die andere zakken had gekregen denk eraan je krijgt een klacht van mij gek wijf wat hier rond loopt
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon als een normaal mens wordt geaccepteerd in de winkel, en ik wil niet meer door haar geholpen worden


