Mijn Klacht:
Afgelopen donderdag Prins en Dingemans mosselen gegeten merk GROOT! Tot onze grote schrik, aangezien we het liefst de mosselen van Prins en Dingemans kopen, viel onze mond open van verbazing. Samen met onze gasten, die we wilden verrassen met een heerlijke mosselmaaltijd, hebben we meer dan de helft vanwege zeer slechte kwaliteit ( nog geen cm groot, bruin en vies ogend) weg moeten gooien! Wat een afgang; we schaamden ons dood. De volgende keer durven we jullie merk echt niet meer te kopen en kunnen wij ten opzichte van vrienden hier zeer zeker niet positief over praten. Een zeer slechte reclame voor jullie merk!!!
Gewenste Oplossing:
Moeilijk om nog vertrouwen te hebben in de mosselen van Prins en Dingemans. Ons diner met onze gasten is finaal in de soep gelopen!
Hoe kunnen we dit nog ooit goedmaken? Hopelijk hebben jullie een goede oplossing voor deze zeer precaire ervaring; het is helaas door ons niet meer goed te maken en onze avond is flink mislukt!!!

