Mijn Klacht:
Ongeveer halverwege de pot kwam mijn man een enorm stuk plastig tegen in de aardbeienjam van AH de versie met de minder suiker blauwe deksel.
We zijn onderweg en kamperen dus hebben het weggegooid. Vinden het wel een heel naar idee dat er zoiets in je eten terecht kan komen.
Heb maagklachten al een paar dagen maar kan er los van staan.
Gewenste Oplossing:
Jam moet uit de schappen en nagekeken!!! Kan heel gevaarlijk zijn.Stik gevaar is niet ondenkbaar.

