Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de bezorgdienst in de Steve Bikostraat in Den Haag.
Dit is een woonerf gebied. Smalle straat met een bocht erin. Uw bezorgdienst rijd hier voor mijn gevoel zeker met 50 km per uur door de straat en langs ons huis. Wij hebben geen stoep. Als wij de deur uitstappen staan we direct op straat. Ik hoef u denk ik niet uit te leggen wat er gebeurt als onze kleinkinderen de deur uitstappen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als uw chauffeurs zich aan de snelheid houden. Bij ons in de straat (woonerf) dus max. 15 km per uur en in de rest van de wijk de daar voorgeschreven 30 km.


