Mijn Klacht:
Elke keer als ik boodschappen doe in jullie winkel, heb ik last van de grote hoeveelheid plastic verpakkingen. Waar mogelijk koop ik artikelen zonder plastic, maar als consument heb je vaak geen keuze en daar stoor ik me aan. Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van de industrie, maar er mag echt veel meer werk van gemaakt worden.
Gewenste Oplossing:
Geef de mensen die een nylon zakje gebruiken korting tov de mensen die bijv. groente en brood in een plastic zakje kopen. Maak vergelijkbare artikelen die plasticloos verpakt zijn goedkoper dan de produkten die in plastic zitten. Nu is een losse paprika duurder dan een 3 pack paprika in plastic. Ik vind dat het verkeerde signaal. Duurzaam gedrag belonen helpt!

