Mijn Klacht:
Ik heb een maand geleden een sollicitatie formulier ingevuld voor kassamedewerkster nadat ik eerst gevraagd had of de ah personeel nodig had en dit was het geval.
Na drie weken niks gehoord te hebben maar eens gebeld de dame aan de telefoon zou mijn vraag opschrijven en doorgeven aan de desbetreffende leidinggevende.De volgende dag niks gehoord eind van de dag zelf maar weer gebeld ze waren er mee bezig. We zijn nu een maand verder niks gehoord . Ik ben 52 jaar ik zal ongetwijfeld wel weer te oud zijn maar het is schandalig dat je niet eens gebeld wordt dat je kans maakt. Dit al maakt mij erg boos dat mensen tegenwoordig zo behandeld worden. Slechte zaak ah.
Gewenste Oplossing:
Laat maar zitten smoesjes heb ik niks aan.


