Mijn Klacht:
Bij de ah in malden is echt al het personeel on persoonlijk en gruwelijk chagrijnig. Bij de kassa zitten de kassières met elkaar te praten over het weekend enz ze kijken daarbij langs je heen. Rinduit onbeschoft. Ze horen niet eens als je wat vraagt. Bij de service balie laten ze onnodig wachten omdat ze samen in gesprek zijn. Helaas zit hier ook het post.nl service punt. Heel vaak haal ik een pakket op het is nog nooit voorgekomen dat ik zoals op het briefje staat het pakket mee krijg altijd een of twee dagen later. Post nl gebeld pakket ligt al zeker 2 dagen daar. Ze zijn te lui of dom om goed te zoeken. Laatst rond ik aan de balie (net veranderd) geen klanten alleen ik. Ze lieten me wachten na 5 min kwam er iemand (stond de sigaretten bij te vullen) ik wil een pakje versturen, zegt de medewerker o dan moet je aan de andere kant van de balie zijn. Oké ik loop om. Medewerker gaat weer vullen na 5 min kan ik u helpen!!!! Niet normaal. Echt on professioneel
De bedrijfsleider daar eens op aangesproken hoorde het aan deed er niks mee. Wij gaan voortaan naar de plus betaal liever meer dan dan dat ik naar de ah moet!!!!! Wat een slecht bedrijf. Ik heb zelf een commerciële baan en als mijn personeel zo klanten zou helpen is het of direct veranderen of exit.
Gewenste Oplossing:
Als de ah malden een jumbo wordt, of al het personeel vervangen wordt


