Mijn Klacht:
Regelmatig wordt er bij ons in de straat boodschappen bezorgt door een AH bezorger die met zijn auto de smalle straat voor bijna een half uur blokkeert. Dit terwijl er ca 10 meter eerder of 10 meter verder de mogelijkheid bestaat om de auto neer te zetten zonder de straat te blokkeren. Als de bestuurderbezorger hierop aangesproken wordt is het standaard antwoord dat hij zijn werk moet doen en het overige verkeer maar moet wachten.
Gewenste Oplossing:
Als bezorgers van AH met hun voertuig niet meer de weg blokkeren in onze wijk .

