Mijn Klacht:
Na een jaar in het buitenland geweest te zijn, komen wij terug om nog meer Albert Heijn eigen merk producten te vinden! Waar zijn de A-merken gebleven? Ze zijn geminimaliseerd of gewoon verdwenen. Ongelooflijk. Alles vervangen door eigen AH merk wat vaak van aanzienlijk mindere kwaliteit is! Recent de Salsa saus-mild gekocht…wat een aanfluiting; het lijkt wel tomatenketchup zo zoet en zuur. De nachos: hard en smakeloos, de tortilla’s: dik en taai. En ga zo maar door: alles op het gebied van kaas is vervangen, de rijst en granen etc. We zagen het een paar jaar geleden al beginnen, maar nu na een jaar weg geweest te zijn, is het te erg. We hebben besloten niet meer naar Albert Heijn te gaan. Heel jammer, want ik vind het een mooie en gezellige winkel, maar met al die flutproducten echt niet meer de moeite waard.
Gewenste Oplossing:
Als de A-producten weer terug komen.

