Mijn Klacht:
Mijn klacht gaat over een projectleider die mij constant aan het lijntje houd met App berichten Over een beloofde compensatie en een Glazenwasser Deze Meneer heeft een verbouwing geleid van AH Florisplein 13 in Groningen van Juli tot 17 Juli waar wij een mega overlast van hebben gehad al die dagen lang Van S,morgen half 6 tot S,avonds 8 uur ook op de Zaterdag en Zondag Beveiliging voor de deur die geregeld in de nacht door het pand liepen Wij wonen in een senioren flat boven de winkel precies boven de ingang en zijn geregeld ons huis ontvlucht Deze projectleider is bij ons geweest samen met een Meneer van een bouwbedrijf en hebben de geluid opnames gehoord en snapten onze klacht en vertelden ook dat ze in het plafond onder onze voeten waren aan het boren ,wij konden geen tv horen of normaal tegen elkaar praten Onze compensatie was een soeppakket van 4,50 heb gezegd dat ik dat een belediging vond voor zoveel overlast en heb deze ook weggegeven aan een buurvrouw gegeven die het goed kon gebruiken De projectleider snapte het en zou een mooi pakket regelen Ook is het pand met een hoge druk schoongespoten en zou er een glazenwasser voor ons worden geregeld Nou tot op heden heb ik geen Glazenwasser en ook geen Compensatie pakket gezien want Meneer is er nog steeds mee bezig al 4 week dus heb het idee dat mijn klacht niet serieus word genomen en hij denkt dat hij met een idioot heeft te maken Heb zelf jaren in een zaak gestaan als er een klacht was belden we het hoofd kantoor en de klacht werd binnen 1a2 dagen opgelost dus weet hoe het werkt Had van zo,n groot bedrijf als AH iets meer verwacht !
Gewenste Oplossing:
Met een mooie bos bloemen
en een Cadeau of waardebon !!


