Mijn Klacht:
Ik als alleenstaande zit absoluut niet te wachten op stapelkorting maar zou graag gewoon de bonus terug zien.
In ons dorp wonen veel weduwen weduwnaars en jullie verplichten ons nu om grotere hoeveelheden in te slaan.
Vanaf mijn trouwen( 40 jaar) kom in bij AH maar voel mij nu genoodzaakt om uit te wijken naar de Lidl of de Aldi
Gewenste Oplossing:
Terug naar de Bonuskorting


