Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw,
Bij ah heb ik een bonuskaart nodig om de korting op mijn gekochte producten te incasseren. Ik vind dit zeer vervelend en klantonvriendelijk.ik ben er namelijk tegen dat mijn koopgedrag bij ah bekend is als ikeen bonuskaart gebruik. Dit is in strijd met mijn privacy recht. De kortingen op de producten wil ik uiteraard wel. Tot op heden was mijn oplossimg de caissiere te vragen haar bonuskaart te gebruiken om mijn korting te ontvangen. De caissiere vertelde mij vandaag dat dit binnenkort niet meer mag en ik verplicht ben een bonuskaart te aanvaarden aangezien 75 procent van de producten gescand worden met de kaarten van de caissieres. WAnneer de verplichting een kaart te aanvaardeningevoerd wordt zal ik deze aanvaarden en vervolgens in mijn kar achterlaten omdat ik pertinent tegen registreren ben. Dit is echter een grote geldverspilling enzeer slecht voor het milieu waar ik ook grote moeite mee heb.
GEachte AH ik verzoek u ermee te stoppen de korting te koppelem aan een verplichte bonuskaart. Hdt is in ons beider belamg verpspilling tegen te gaan en ik wil graag mijn boodschappen bij AH blijven doen, en dan graag zonder ergernis om er op te zijn de kortimg te ontvangen waarmee AH adverteert.
Gewenste Oplossing:
Goede producten, vriendelijk personeel.

