Mijn Klacht:
Ik begin me er steeds meer aan te storen dat de prijzen bij de kassa anders (hoger) blijken te zijn dan aangegeven op de schappen. Het scheelt soms maar een enkel dubbeltje zodat je je er voor schaamt om naar de servicebalie te gaan, maar toch…..
Gewenste Oplossing:
De oplossing zou zijn de aangegeven prijzen synchroon te laten lopen met de prijzen in de computer bij de kassa.

