Mijn Klacht:
Beste , bijdeze wil ik een klacht indienen over de Perla koffie extra dark alleen vandaag heb ik al 3 pads gebruikt die teweinig koffie geven erg slap bakje,
Regelmatig komt het voor zeker we een paar keer per week,
Als ik ergens van over mijn nek ga ik slappe koffie ,het gaat niet om iets gratis tekrijgen maar we dat ik moet kunnen rekenen op een goed bakkie koffie.
Gewenste Oplossing:
Een goed bakkie koffie

