Mijn Klacht:
Hallo,
Ik kom al 26 jaar bij Albert Heijn op de Slinge in Rotterdam Zuidwijk. Nu ga ik er net heen om boodschappen te doen en weer al de vierde keer dat kassa 1, 4, 7, allemaal niet bemand zijn. Dit waar ik als enige met de scootmobiel door kan rijden bij de andere kassa;s is het te smal. Dit gaf ik al meerdere malen er aan en dan kijken de klanten mij en de kassiere aan van kan zo niet. Net weer dan staan ik en mijn man te kijken van wat nu hoe kan ik afrekenen werd er geroepen mevrouw u kan de kassa hiernaast wel langs dan wacht u waar je inpakt. Ik zat verbaasd te kijken en zei een paar keer dat ik dat raar vind want ik wil zelf afrekenen. Nu kon ik weer bij de uitgang gaan staan te wachten en niet zelf afrekenen dat moes mijn man doen. Ik kan er niet over uit dat juist de kassa’s die breder zijn niet bemand zijn. Niet logisch toch? Gebeurt het een keer dan klaag ik niet vlug maar dit word mij de gek dat ik niet normaal zelf af kan rekenen ik een andere kassa langs moet waar even de ketting van weg werd gehaald. Nu was mijn man erbij maar ik ga ook weleens alleen. Hoe moet ik dan alles afrekenen alles door de medewerker aan laten geven en haar laten afrekenen. Hopelijk word hier iets mee gedaan anders zal ik naar een andere supermarkt moeten want ik raak hiervan in stres.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als minstens 1 kassa die breed is bemand zou zijn van de drie kassa's dus 1, 4, of 7 open. Zodat ik zelf normaal kan afrekenen.

