Mijn Klacht:
Er is een medewerker (Tiny Plantinga) die vreselijk onvriendelijk is. Ze is weinig tot niet bereid om klanten te helpen. Laatst wilde ze me geen sigaretten verkopen. Ik weet niet waarom. Ook als ik een pakketje ophaal is ze erg onvoorzichtig met mijn pakketje en gooit ze het op de balie.
Maar als ik voorbij loop, mompelt ze ook dingen als ‘dom wijf’.
Ik kom nu alleen ’s avonds in de Albert Heijn omdat ze dan niet werkt.
Ik snap niet waarom ze zo gemeen is tegen haar klanten. Het is heel onprettig zo.
Gewenste Oplossing:
Dat Tiny op haar gedrag wordt aan gesproken.


