Mijn Klacht:
Ik heb 2 netten uien gekocht in totaal 4 kilo met 30% bonus alleen er zat een paar rotten uien in die we niet konden gebruiken en dus weg hebben moeten gooien dus best zonde.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik me geld terug zou krijgen.

