Mijn Klacht:
Het is moeilijk om met de winkelwagen naar de parkeerrij aan de rijweg te komen. Nergens een doorgang die breed genoeg is. Misschien eens flink snoeien bij de achterste stalling voor de wagentjes, en daar dan ook nog de plastic-verzamelbakken.
Gewenste Oplossing:
Graag een breder pad naar de achterste rij auto’s


